.

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Mitä näät se totta on, kaikki on...

IMG_1172

Viikonlopun oon viettäny taas Rikun työnä.Ollaan oltu Villen ja Masson kans lähes koko aika ja katottiin nelistään myös kaks leffaa. Toisen nimee en muista mutta ei se mitää koska se ei edes ollu niin hirveen hyvä ja meinasin nukahtaa istumisasentoon:D se toinen oli Hangover 2, joka on tullu nähtyä ennenki mutta se on jokatapaukses hyvä leffa:p

Lauantaina olin pitkästä aikaa jalkapallotreeneis ku vihdoinki oon lähes kokonaan parantunu! On se vaan niin kivaa, muuta en voi sanoa♥ jos nyt kerkeis vaikka treenata vähä paremmin ku lenttiski on loppunu:) huomas kyllä ettei oo pystyny tekemään pariin viikkoon mitää sillä kunto oli kyllä niin surkees jamas:D viimeset spurtit veti jalat ihan maitohapoille. Sunnuntai (tänään) aamulla ei päässy edes kunnolla kävelemään ku pohkeet oli niin jumis, ehkä sen pehmeen kentän takia, mutta olinki jo melkeen unohtanu kuinka ihana tunne se onkaa ku tietää että on oikeesti tehny jotain! :)

rappuset
Jyllinkosken pato

Lauantai illalla käytiin poikien kans Jyllinkosken padolla ja kierreltiin muitaki tulvapaikkoja Kurikas. Ai että mun jalat huusi kuolemaa noita portaita noustes noitten harkkojen jälkeen:D ja muutenki kiersin aiva omia reittejä paljo kauempaa ku mulla ei ollu ku jokku kesäset pikkukengät jalas ja se polku oli aiva mutaanen:D
Illemmalla oltiinki sitte vaan kylällä monta tuntia, onneksi sain olla Villen kyytis mautos niin ei tarttenu jäätyä pihalla, vaikka itehän en kylläkää mopoautoista tykkää sitte yhtää! :D mutta ei auttanu valittaa ku sai olla lämpööses..

IMG_1176


Tänään on ollu niin kiva sää pihalla joten en oo halunnu olla sisälläkää kaiken aikaa niin menin sitte ihan vapaaehtosesti pesemään äitin auton ja oman mopon. Päivän hyvätyö siis tehty! Eräs mies mulle huusi ku pesin sitä autoa että "Sulla on liian paljo vaatteita päällä tuohon hommaan, sulla pitäis olla bikinit päällä ja paljo vaahtoa!" heheh joo, mutta ei oo oikeen mun hommaa sellaanen::D 
 
me myself and I

6 kommenttia:

  1. Jaa lentis loppunu?;) No okei, ethän sä tuu Poweriin nii ehkä se on vähä eri..:Dd Ja onko toi sun puhelin:o En oo tienny et sulla on tommonenki kuori..:D Ja mietin, että miks olit vaan viikonlopun Rikulla, ku ens viikko on kumminki lomaa, mutta ehkä se ei ookkaa kaikilla lomaa:D:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojuu sillee loppunu ettei oo enää pelejä ja nii;p juu mun puhelin ja kuori siinä:D hah, olispa mullaki joo lopmaa! :D

      Poista
  2. Oo näytät ihanalta tuos vimpas kuvas oikeella! Ja sullon isommat tissit ku mulla o_O :DDD -laurasi

    VastaaPoista
  3. Oot tosi kaunis ja tuo banneri on aivan ihana :)

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/
    Ois kiva jos kävisit kurkkaan munki blogia :)

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos:) se on vaan vähä vanha jo tähän kesäsäähän:D

    VastaaPoista