.

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Hymyilet tai itket kuinka vaan, ole hetki niin kuin huomista ei olisikaan.

IMG_1065
IMG_1096

Tästä mun kirjottelemisesta blogiin ei tuu kyllä yhtää mitää, mietin että onko täs edes järkiä ku käyn kirjottamas kerran/kaks kuukaudes:D no ihan sama.. ei mulla olis edes mitää mielenkiintosta kirjotettavaa. Kouluki on ottanu ny oman aikansa ku kokeita on ollu niin paljo, oon kuitenki tsempannu aika paljo täs jaksos. Oon niin ylpee itestäni, koska sain ruottin 2 kurssista kolmosen! Lukio arvosanana 9 :) en ois ikinä uskonu, ja muutenki melkeen kaikista amiksen kokeista on tullu kolmosia:) Ens jakso mulla onki kokonaan pelkkää lukiota joten kattoo ny kuinka jaksaa, tykkään nimittäin paljo enemmän käytännöstä! Vaikee uskoa että enää 6 viikkoa ja sitte alkaa kesäloma, miten tää vuosi on muka menny näin nopeesti:o?

IMG_1071
Iphonesta huhtikuu 2013
Koulus hemoglobiinin ja verensokerin mittausta muutama pistos:D
Nojoo mutta se siitä koulusta puhumisesta:D vaihdetaanpa puheenaihe vaikka kesätöihin.. Tosiaan sain koko kesäksi töitä Jurvan 'osastolta'. On kiva vihdoinki päästä omaa alaa vastaavahan työhön ettei tartte kyykkiä enää mansikkamaalla:) En vaan vielä oo oikeen sisäistäny että oon oikeesti lupautunu koko kesäloman ajaksi töihin ! Saattaa se sitte kesällä ehkä vähä tihkasta mutta joka tapaukses oon super ilonen eikä rahaa voi ikinä olla liikaa:) (Varsinkaa ku lähtee elokuus viikoksi Turkkiin ja maksaa koko matkansa ite lentoineen päivineen..♥)

IMG_1089
Poijat lakaasemas miitin keulijoita varten:D
IMG_1099

Muistakaa vielä painaa tota luin laatikkoa kiitos:p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti